HOME
SVALOVÁ HMOTA
TĚLESNÁ SÍLA
ZKUŠENOSTI
DÁVKOVÁNÍ
UPOZORNĚNÍ

E - SHOP

 

K R E A T I N

 

 

DÁVKOVÁNÍ

  • K úspěchu je rozhodující dávkování: vědecké studie ukázaly, že předpokladem zřetelného nárůstu síly, svalové hmoty a tělesné váhy je denní dávka 20 - 30 gramů.

  • Kdo se domnívá, že stačí denně pouze 5 - 10 gramů, bude zklamán.

  • Využijte vysokou absorpční kapacitu Vašich svalových buněk a PŘEDÁVKUJTE SE CREATINEM.

  • Zde skutečně platí: čím více, tím lépe. Dostatečnými dávkami se docílí přírůstek, který je jinak možný jen anabolickými (androgenními) steroidy. Aby se účinek Creatinu na vytvoření svalové hmoty a nárůst síly zcela využil, začínáme dvoutýdenní kůru intenzivní kumulací.

  • V prvních čtrnácti dnech se Creatin užívá v celkové dávce 40 g, avšak rozdělené na osm jednotlivých dávek á 50 g.

  • U vyšších jednotlivých dávek existuje nebezpečí, že Creatin nemůže být svalovými buňkami zcela přijat a opět močí z těla vychází.

  • Abychom zaručili optimální přijetí Creatinu svalovými buňkami, rozmícháme jednotlivou dávku (tj. 5 g Creatinu) v 0,1 l ovocné šťávy (jablečná, pomerančová, grapefruitová) a pijeme mez jednotlivými jídly. Ovocný cukr, obsažený v ovocných šťávách, aktivuje určité nosiče, které dopravují Creatin do svalových buňek.

  • Důležité je pít směs šťávy s Cratinem ihned po její přípravě, neboť jinak se Creatin při delším styku s tekutinami rozkládá do neúčinné složky Cratinin. Proto NIKDY NEPŘIPRAVUJTE CELOU DENNÍ DÁVKU s tím úmyslem, pít ji po částech celý den.

  • Po ukončení dvoutýdenní kůry intenzivní kumulace se může dávkování snížit na denní dávku 20 g rozdělenou na 4 jednotlivé á 5 g. I nyní se jednotlivá dávka opět rozmíchá v 0,1 l ovocné šťávy a pije mezi jednotlivými jídly.

  • Délka užívání včetně intenzivní kumulace by měla trvat osm týdnů. důležité je pravidelné a důsledné užívání, aby bylo zajištěno, že hladina Cratinu ve svalových buňkách nepoklesne. Abychom zabránili návyku a tím ztrátě účinnosti, měla by po osmi týdnech užívání nastat čtyřtýdenní přestávka. Návazně začíná zase znovu užívání Creatinu intenzivní kumulací. zkušenosti četných kulturistů potvrzují, že i při opakovaném užití není Creatin méně účinnější, než při užívání prvním.